Posted by : Unknown Thursday, October 17, 2013

Sinopsis
Kamen Rider Fourze mengisahkan tentang Gentaro Kisaragi, seorang mahasiswa tahun kedua di Sekolah Tinggi Amanogawa ( Amanogawa Gakuen Koko, "Amanogawa" diterjemahkan sebagai Bimasakti) yang baru berpindah sekolah. kisaragi tersangat mesra dan friendly berhasrat ingat berkawan dengan semua pelajar disekolah itu. kisaragi kemudiaanya menyertai kelab kamen rider apabila belakunya peristiwa sekolah tersebut diserang mostar Zodiarts

Kelab Occult menyiasat legenda bandar iaitu Kamen Rider, dan mengumpulkan Rider Switch yang lalu. Pada permulaan, Fourze sudah ada lima suis Fourze dan empat suis kamen rider. Apabila dia mempunyai 5 Rider Switch, dia boleh berubah bentuknya ke dalam Mod Riders.

Terdapat 3 jenis suis yang berbeza. Yang pertama adalah Rider Switch, yang merubahkan badan Fourze. Yang kedua ialah "Arm Switch", suis ini adalah untuk pelbagai senjata dan sebagainya. Yang terakhir adalah "Vehicle Switch", ia digunakan untuk motosikal dan mecha sokongan yang lain. Organisasi musuh mensasarkan suis juga.


Download Link :

Insyaallah Link Belum Mati ;)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Playlist

On Going

 photo FFF_zps54c7652e.jpg  photo poi_zps6199fc0d.jpg

Popular Post

Labels

Followers

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 Kamen Rider Share -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -